FAQs

Kulturhus

V?

Wat zijn de mogelijkheden in de CoCeR?

A.

Ontmoetingsruimte:

Startpunt voor een vergadering, cursus, uitvoering of andere activiteit

Theaterzaal:

Presentaties
Grote bijeenkomsten
Cursus
Filmavond
Uitvoeringen toneel e.d.
Vergadering
Repetitie
Koffietafel

Kamer 0.1:

Vergaderruimte
Leslokaal

Kamer 0.2:

Vergaderruimte
Jeugdhonk
Leslokaal

Kamer 0.3:

Vergaderruimte

Kamer 0.4:

Momenteel in gebruik als schoollokaal

Kamer 1.1:

Momenteel in gebruik bij Carint Reggeland

Kamer 1.2:

Kleine vergaderruimte

Kamer 1.3:

Vergaderruimte

Kamer 1.5:

Vergaderruimte voor maximaal 40 personen
Leslokaal voor maximaal 30 personen
Ruimte voor presentaties

De kleine ruimtes zijn uitstekend geschikt om in kleine groepen te werken. Dit samen met bijvoorbeeld de theaterzaal of kamer 1.5.

V?

Heeft de CoCeR de beschikking over draadloos internet?

A.

Kulturhus Rabo de CoCeR heeft draadloos internet. In elke ruimte is er een goede WIFI verbinding met internet. Er wordt regelmatig aan verbeteringen gewerkt.

Om toeging te krijgen is een wachtwoord nodig. De beheerder kan u daarbij helpen.

V?

Wat zijn de openingstijden van Kulturhus Rabo de CoCeR?

A.

Kulturhus Rabo de CoCeR is geopend op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur en op maandag t/m donderdag 's avonds van 19.00 tot 20.30 uur en bij activiteiten tot deze zijn afgelopen.

Buiten deze openingstijden en tijdens de zomervakantie is de CoCeR op aanvraag open.

V?

Hoe kan een ruimte worden besproken?

A.

Een afspraak kan op verschillende manieren worden vastgelegd:

  • door bij de CoCeR binnen te lopen en de afspraak vast te leggen bij de beheerder,
  • door telefonisch contact op te nemen met de beheerder van Kulturhus Rabo de CoCeR, telefoon: 0541 625824,
  • via het afsprakenformulier op de deze site.

V?

Welke ruimtes en voor hoe lang kan ik die huren?

A.

In Kulturhus Rabo de CoCeR hebben we onderstaande ruimtes ter beschikking.

Beneden:

  1. de theaterzaal: voor groepen van 10 tot ongeveer 140 personen
  2. de ontvangstruimte: voor algemeen gebruik
  3. kamer 0.1: ruimte voor maximaal 20 personen
  4. kamer 0.2: ruimte voor maximaal 20 personen
  5. kamer 0.3: ruimte voor maximaal 15 personen
  6. kamer 0.4: momenteel niet beschikbaar (wordt gebruikt door basisschool de Kerkewei)

Boven:

  1. kamer 1.1: momenteel niet beschikbaar (wordt gebruik door Carint)
  2. kamer 1.2: ruimte voor maximaal 10 personen
  3. kamer 1.3: ruimte voor maximaal 10 personen
  4. kamer 1.5: ruimte voor maximaal 35 personen

Elke ruimte is per dagdeel te huren. De dagen zijn: van 8.30 tot 12.30 uur, van 13.00 tot 17.00 uur en van 19.00 tot 22.30 uur.

Neem voor de kosten van de ruimtes contact op met de beheerder.

V?

Zijn er hulpmiddelen beschikbaar?

A.

De volgende hulpmiddelen zijn beschikbaar:

  • flip-over
  • beamer
  • 1 laptop
  • wilt u uw eigen laptop gebruiken, neem dat eerst contact op met onze beheerder voor de aansluitmogelijkheden. Het is aan te bevelen om dat ruim voor aanvang van de bijeenkomst te testen.